نوار چسب آپارات

چسب آپارات

نوار چسب آپارات (خود ادغام) الماتیک جهت عایق کردن اتصال بین دو کابل، مفصل بندی و ترمیم کابل های آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد.
از این چسب برای ساخت نوار نقاله استفاده می‌شود. یکی از پرکاربردترین انواع نقاله، لاستیکی است . که برای پیاده سازی آن روی شاسی باید آپارات شود . که برای این کار از چسب آپارات استفاده می‌شود. چسب آپارات مخصوص سیم‌های الکتریکی بوده. و در برابر برق عایق است. از این چسب برای عایق بندی، ترمیم و مفصل بندی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهای نوار آپارات آب بندی کابل چراغ استخری است. این نوار از جنس روکش نایلونی پوست ماری بوده که قبل از استفاده از نوار اصلی به راحتی از آن جدا می‌شود. برای نصب نوار آپارات بعد از پیچیدن اولین دور نوار آپارات روی کابل، دور دوم را به صورت یک دوم روی اولین دور بپیچید و ادامه دهید .
نوار دور کابل را محکم و کاملا روی کابل بکشید. این چسب تا چندین برابر طول خود کشیده شده. و کش می‌آید.

کاربرد نوارچسب آپارات

از این چسب در صنعت خودرو سازی برای ترمیم و پنچری لاستیک , چسب لاستیک به آهن و فلز, چسب لاستیک به فایبرگلاس بسیار خوب است.
این چسب خاصیت ضد اسیدی دارد. به همین جهت مناسب بهترین برای چسباندن انواع لاستیک به یکدیگر است. هم چنین از آن به عنوان پوشش ضد خوردگی در مخازن نفت و گاز می‌باشد.

نحوه مخلوط کردن چسب آپارات

چسب آپارات دو قسمتی شامل چسب مایع و سخت کننده (هاردنر) است که این دو جزء باید کاملا مخلوط و ترکیب شوند. دقت داشته باشید که در هر مرحله باید به مقدار کافی از این ترکیب را تهیه کنید و آن را به سرعت استفاده کنید. این چسب برای خشک شدن به ۸ تا ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد.

به یک چسب با ویژگی های خاص نیاز دارید؟

گروه تولیدی پرشیا با تکیه بر توان تولیدی و مهندسان برجسته خود می تواند نیاز شما در تامین انواع چسب های صنعتی،خودرویی و ساختمانی برطرف کند.

2 thoughts on “نوار چسب آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *