بهترین برند های معروف چسب همه کاره

برند های چسب همه کاره

برند های معروف چسب همه کاره

چسب همه کاره چسبی بر پایه پلی یورتان است و همانطور که از نام آن پیدا است برای اکثر کارها کاربرد دارد از جمله برای مصارف عمومی،خانگی و صنعتی تولید می گردد.

این چسب شفاف برای چسباندن موادی از جنس لاستیک،پلاستیک،چرم،کاغذ،پارچه،سرامیک،شیشه،فوم،چوب ،اسفنج ،سنگ آنتیک و …کاربرد دارد.

چسب همه کاره در برند های مختلفی در بازار وجود دارد ما در این مقاله شما را با برند های موجود در بازار چسب همه کاره و روش های لازم برای از بین بردن یا پاک کردن این چسب آشنا می کنیم .

چسب همه کاره رازی(RAZI)

در سایز های بزرگ و کوچک


چسب همه کاره کاسپین(CASPIAN)

چسب همه کاره استحکام(ESTEHKAM)

چسب همه کاره پاتکس(PATTEX)

چسب همه کاره پاتکس(PATTEX)
چسب همه کاره سپهر(SEPEHR)

چسب همه کاره سپهر(SEPEHR)
چسب همه کاره غفاری(CHAFFARI)

چسب همه کاره غفاری(CHAFFARI)
چسب همه کاره ثنا(SANA)

چسب همه کاره ثنا(SANA)
چسب همه کاره بل(BEL)

چسب همه کاره بل(BEL)
چسب همه کاره سینا(SINA)

چسب همه کاره سینا(SINA)
چسب همه کاره زیپر(ZIPPER)

چسب همه کاره زیپر(ZIPPER)
چسب همه کاره دلتا(DALTA)

چسب همه کاره دلتا(DALTA)

شاید شما هم به دنبال قویترین چسب همه کاره باشید اما معرفی هر یک از این برند‌ها به عنوان بهترین را نمی توان به راحتی و با توجه به نظر شخصی بیان کرد بلکه با توجه به کیفیت چسب و محبوبیتی که در بین اصناف مختلف دارند آن‌ها را به عنوان یک چسب همه کاره قوی بیان کرد .

طرز استفاده از چسب همه کاره

با توجه به اینکه چسب همه کاره برای اکثر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد اما برای کارایی بهتر باید به چند نکته توجه کرد ،قبل از آنکه از چسب استفاده کنید سطح باید از همه چیز متفرقه پاک شده باشد.

شما می توانید با استفاده از دستمال کاغذی و سشوار برای از بین بردن لکه های آب و رطوبت و با دستمال آغشته به تینر و یا استون برای از بین برد زنگ خوردگی و به وسیله فرچه گرد غبار و تراشه های سطح را از بین ببرید .

هنگام استفاده از چسب همه کاره مایع هر دو سطح دخیل را چسب بزنید و تا آستانه خشک شدن صبر کنید توجه داشته باشید که پراکندگی چسب روی سطوح به صورت همگن باشند

سوم آنکه اول یک سطح را چسب بزنید و یک لحظه روی دومی (که هنوز خشکه) بگذارید و سپس آن را بردارید و حالا سطح دوم را به شکل همگن چسب بزنید.

چهارم آنکه چسب خوب باید تمام سطح زیر کار رو بپوشاند و فضای خالی باقی نماند در عین حال وقتی که دو سطح را به هم وصل می‌کنید نباید هیچ مقداری از چسب خارج شود. بنابراین باید ضخامت لایه چسب حداقل ممکن باشد، متاسفانه بهترین وسیله برای صاف کردن چسب روی سطح: انگشته!پس مواظب خواص شیمیایی و بویایی رنگها باشید.

نحوه پاک کردن یا حلال چسب همه کاره

حال می خواهیم به یکی از سوالات متدوال در رابطه با چسب همه کاره بپردازیم و آن هم این است که چسب همه کاره با چی پاک میشه ؟ و حلال های این چسب را برای شما معرفی کنیم :

برای از بین بردن انواع چسب از روی سطوح مختلف شما می توانید مقاله جامع حلال چسب را مطالعه کنید .

حلال چسب آکواریوم چیست؟

16 thoughts on “بهترین برند های معروف چسب همه کاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *